call-center-2537390_1280

איך לקבל הרבה יותר פידבקים באיביי ?

* נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה גם למין היפה.

אנחנו הישראלים רגילים לשרות לקוחות ישראלי.
כשאנחנו רוצים להתנתק מחברה מסוימת – גוררים אותנו חודשיים מנציג אחד לשני.
כשאנחנו מתקשרים לדבר עם נציג, עונה לנו מענה קולי מסובך כמו מבוך.
להחזיר מוצר ? שיהיה לכם בהצלחה…
רוב הסוחרים שמתחילים לעשות דרופשיפינג באיביי פשוט "מיישמים" בחנות שלהם באיביי את מה שהם "למדו" מהשוק הישראלי.
רק יש בעיה אחת קטנה גדולה : באיביי זה לא עובד ככה.
איביי זאת חברה אמריקאית ולכן גם שרות הלקוחות הוא אמריקאי.

 

למה שרות לקוחות מצויין זה הדבר החשוב ביותר באיביי ?

מי שרוצה לעשות דרופשיפינג באיביי ולהצליח, צריך לתת שרות לקוחות מהסרטים. לא פחות.
שרות לקוחות מצויין יעזור לחנות שלכם ולמכירות שלכם להמריא!
> כשאיביי יראו שאתם נותנים שרות לקוחות מנצח, הם יעלו את דרוג החנות שלכם מבחינת חשיפה וקידום מוצרים לעמודים הראשונים. המוצרים שלכם יהיו מקודמים יותר בתוצאות החיפוש של איביי.
> הקונים יתלהבו, יהיו מרוצים ויתנו לכם הרבה פידבקים חיוביים. וככל שתצברו יותר פידבקים, תראו הרבה יותר אמינים והרבה יותר קונים יחליטו לרכוש דווקא אצלכם !
> קונה מרוצה הוא לקוח חוזר. לקוח שחוזר לקנות אצלכם שוב ושוב. ושוב. עסק בריא מבוסס על לקוחות חוזרים ושרות לקוחות מצויין יגרום להרבה לקוחות חוזרים בחנות שלכם.

 

איך מייצרים שרות לקוחות "אמריקאי" מנצח בדרופשיפינג באיביי ?

לענות כמה שיותר מהר על כל הודעה נכנסת וכל שאלה.
מומלץ תוך 24 שעות לכל היותר.
כן, זה אומר שצריך להתחבר לפחות פעם ביום לכל חשבונות באיביי שלנו ולענות על הודעות.
מומלץ אפילו כמה פעמים ביום.

לדבר בנימוס ובאדיבות.
תחשבו איך אתם הייתם רוצים שידברו אתכם בתור קונים…
באותה צורה תתייחסו ללקוחות שלכם.

לענות בצורה מקצועית באנגלית תקנית !
אז נכון שאנגלית אולי לא שפת אם עבורכם,
אבל…
אתם בונים עסק בינלאומי.
אתם עובדים בזירת מסחר אמקיראית.
אתם מוכרים ללקוחות מכל העולם.
ושפת העבודה היא אנגלית.
ברוכים הבאים למסחר בינ"ל.

לטפל בקייסים ובתלונות כמה שיותר מהר.
לקוחות לא אוהבים לחכות. זה מובן וטבעי.
גם אתם כלקוחות לא אוהבים לחכות.
תשתדלו לפתור קייסים ובעיות מול לקוחות באיביי כמה שיותר מהר.
לפחות אם אתם לא רוצים מבול של תלונות והורדת דרוג של איביי.

ובקיצור, לדאוג שהקונה יהיה תמיד מרוצה.
בעצם מרוצה באיביי זה לא מספיק.
לדאוג שהקונה יהיה מאושר.

והכי חשוב:
לעולם, לעולם, לעולם !!! לא להגיד ללקוח שהוא טועה.
לא לריב ולא להתווכח עם הלקוח.
באיביי הלקוח תמיד צודק. תמיד (גם כשהוא טועה).
תציעו לו פתרון חלופי. תגיעו איתו לעמק השווה.
לקוח באיביי צריך להיות מרוצה. נקודה. סימן קריאה !
לפעמים אפילו החזר של כמה דולרים יכולים לעשות את ההבדל בין לקוח מרוצה שמשאיר לכם פידבק חיובי, ללקוח לא מרוצה שגורר את כל החנות שלכם למטה במדרון חלקלק.
אתם בונים עסק ! תמיד תחפשו להיות חכמים ולא בהכרח להיות צודקים.
לפעמים הפתרון הטוב ביותר הוא לתת ללקוח הרגשה שהוא ניצח אתכם, שהשיג את מבוקשו.
תגרמו לכל לקוח להרגיש הכי מיוחד בעולם.
מי יודע, אולי הוא יהפוך ללקוח קבוע בחנות שלכם.

 

איך המקצוענים עושים שרות לקוחות בעסק הדרופשיפינג שלהם באיביי ?

בעיה ראשונה שהרבה דרופשיפרים ישראלים נתקלים בה, היא חוסר ידע באנגלית.
שגיאות כתיב, ניסוח לא מדוייק ודקדוק לקוי.
זה פשוט לא נראה טוב לא לאיביי ולא ללקוחות.
פתרון מצויין למי שמתקשה באנגלית הוא תוסף GRAMMARLY
תוסף חינמי לדפדפן כרום.
GRAMMARLY יודע לזהות ולתקן אוטומטית שגיאות כתיב ודקדוד ממש בזמן אמת בעת כתיבת הודעה.

 

בעיה נוספת שדרופשיפרים נאלצים להתמודד איתה היא מערכת הודעות מסורבלת באיביי.
הרבה פעמים הודעות מתפספסות ובנוסף לכל זה, למי שיש יותר מחשבון איביי אחד,
צריך להתחבר כמה פעמים ביום לכל חשבון בנפרד על מנת לטפל בהזמנות, לענות להודעות ולתת שרות לקוחות.
איזה כאב ראש !
גם לבעיה הזאת יש פתרון מדהים: SUBIVI
SUBIVI זאת תוכנה קלה, פשוטה וידידותית שמרכזת את כל ההודעות, פניות, בקשות… מכל חשבונות האיביי שלך… במקום מרכזי אחד. במסך מרכזי אחד.
בצורה נוחה, קלה, פשוטה, יפה ומאוד ידידותית.
כל מה שצריך לעשות, זה להתחבר לתוכנה אחת כדי לראות ולטפל בכל ההודעות מכל החשבונות והחנויות באותו המסך.
יש לכם VA ? עובד פיליפיני ? מצויין ! תנו לו להתחבר ל SUBIVI ותראו איך הוא יתלהב.
דרופשיפרים שהתחילו לעבוד עם התוכנה התאהבו מהיום הראשון.

תמיד תתנו שרות לקוחות יותר ממצויין !
בהצלחה,
לאון

ההדרכה עומדת להתחיל

"השיטה החדשה הזאת יכולה להגדיל את העסק שלכם באיביי בצורה עוצמתית ומהירה יותר מכל מה שדמיינתם"